Κυριακή 11 Απριλίου 2010

"Μέσα από τα σύννεφα"


9 σχόλια:

  1. πολυδιάστατα αρμονικά επίπεδα "γραμμών" και χρωμάτων ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στα έργα σου άραγε μπορώ να καταλάβω τις σκέψεις σου της στιγμής εκείνης ;

    Όμορφο , καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αρμονική ομορφιά των καμπυλών μέσα απο τα χρώματα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εντυπωσιακή χρωματική διαβάθμιση των επιπέδων. Αλλά περισότερο εντυπωσιακή η σύνθεση του θέματος καθώς παραπέμπει σε όνειρο -ή μάλλον όραμα- και στοχεύει απευθείας στην ψυχή...

    Συγχαρητήρια για όλη τη δουλειά σας, η οποία είναι καταπληκτική. Ελπίζω να μου επιτρέψετε να προσθέσω αυτό το blog στα προτεινόμενα ιστολόγια στη δική μου σελίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σας ευχαριστω πολυ....μου δινετε δυναμη να συνεχισω το ταξιδι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το βλεμμα..μια να απομακρυνεται,νοιωθοντας την αναγκη της αποστασης για να περιλαβει το συνολο,κι αμεσως να σιμωνει,υπερρεαλιστικα,αυθαιρετα,δικαιωματικα διακρινοντας διπλωμενες ομπρελλες,τραπεζακια εξω....σε μια αεναη διελκυστινδα του Μπλε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βασιλική, "Μέσα από τα σύννεφα" μπόρεσες να μου δείξεις αυτό που πιστεύω πως θέλεις να δείξεις με το έργο σου. Κι γι αυτό χρειάζεται, εκτός από ταλέντο, κατάθεση ψυχής. Κάτι που είναι απαραίτητο για ένα καλλιτέχνη.

    Γιάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φίλη μου,ψυχή που μιλάει και με χρώμα...
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή